سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همجنس بازی (لواط) چیست احادیثی در مورد همجنس بازی (لواط)

همجنس بازی (لواط) چیست احادیثی در مورد همجنس بازی (لواط)

احادیثی در مورد لواط, همجنس بازی, همجنس بازی چیست

لواط چیست؟

احادیث در مورد همجنس بازی (لواط)
لواط یک کار بسیار ناپسند و شنیع است که در دین اسلام جایز نیست. لواط (همجنس بازی) از گناهان کبیره است، لواط به هم بستر شدن دو مرد با یکدیگر برای پاسخ به غرایز جنسی آنها گفته می شود. در این عمل، آلت تناسلی مرد به اندازه ختنه گاه و یا بیشتر به داخل مقعد مرد دیگری وارد می شود.

لواط به رابطه جنسی میان دو مرد گفته می شود. در لواط اندام جنسی مردی در مقعد مرد دیگری وارد شود. کسی که اقدام به داخل کردن آلت تناسلی خود در پشت ( دُبُر ) دیگری می کند را تحت عنوان فاعل لواط و شخصی که این عمل با او انجام شده است را مفعول لواط می گویند.

همانطور که در بالا گفته شد لواط از گناهان کبیره است و برای آن مجازات و حکم سنگینی در نظر گرفته شده است. اعدام، سنگسار کردن، سوزاندن و پرت کردن از ارتفاع به نحوی که استخوان های گناهکار بشکند از مجازاتی است که برای فاعل لواط در نظر گرفته شده است. برای مفعول هم مجازاتی در نظر گرفته شده است. چنانچه مفعول عاقل و بالغ باشد و با میل و رضای خود تن به لواط داده باشد، برای او هم در حد قتل اجرا می شود. در صورتیکه مفعول بالغ نباشد، او را تعزیر می کنند. لازم به ذکر است اثبات لواط همانند اثبات زنا می باشد.

همجنس بازی (لواط) چیست احادیثی در مورد همجنس بازی (لواط)