سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سمعک و بهترین برندهای آن

قیمت سمعک و بهترین برندهای آن قیمت سمعک,سمعک,سمعک قیمت

قیمت سمعک به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از ابعاد مهم در زمینه سمعک، قیمت سمعک است. به همین علت، در این متن مختصر سعی شده است این موضوع مورد بررسی قرار گیرد تا افرادیکه قصد خرید سمعک دارند با آگاهی بیشتری، بتواند سمعک مناسب تهیه کنند.

سمعک ها در چه بازه قیمتی هستند؟

همان طور که می دانید سمعک دارای طیف بسیار گسترده ای هستند و با توجه به امکانات آنها قیمت های بسیار متنوعی دارند. کمترین سمعک های موجود در بازار از حدود 2 میلیون تومان شروع می شوند و نرخ بالاترین سمعک ها، در برندهای معتبر دنیا به 20 میلیون تومان هم می رسد.

تفاوت زیاد قیمت سمعک ها در چیست؟

سمعک ها به صورت کلی از سه بخش تشکیل شده اند: 1- میکروفون که وظیفه دریافت صدا را داد، 2- بلندگو یا رسیور که وظیفه ش تقویت صداست و 3- آمپلی فایر یا برد سمعک که وظیفه پردازش و آنالیز صدا را بر عهده دارد. آنچه که باعث تفاوت قیمت و نیز تفاوت کارائی سمعک می شود نحوه پردازش صدا است. سمعک های وجود دارد که در یک ثانیه بیش از 10 میلیون پردازش روی صدا انجام می دهند در حالیکه سمعک های دیگری با تکنولوژی پایین تر وجود دارد که شاید بتوان گفت یک تقویت کننده ساده صداست. لذا تفاوت قیمتی سمعک ها از جمله سمعک یونیترون مرتبط با تفاوت هسته مرکزی سمعک و به اصطلاح نحوه پردازش صدا در آنهاست.

قیمت سمعک و بهترین برندهای آن