سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره جراحی زیبایی شکم چه می دانید؟

درباره جراحی زیبایی شکم چه می دانید؟

جراحی زیبایی شکم,عوارض عمل جراحی زیبایی شکم,جراحی شکم

جراحی زیبایی شکم در اغلب موارد عوارض مخرب جبران ناپذیری دارد

جراحی زیبایی شکم مخاطرات و عوارضی را به دنبال دارد که هر فرد بایستی قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم آگاه شود. به عقیده متخصصان انجام جراحی زیبایی شکم برای بیماران عوارض مخرب و در اغلب موارد جبران ناپذیر است.

اولین عمل های جراحی زیبایی شکم در اواخر قرن نوزدهم و اوائل قرن بیستم به انجام رسید و این عمل های جراحی که معمولاً با جراحی فتق ناف صورت میگرفت قسمتی از پوست و چربی پایین شکم را بصورت قاچ هندوانه در می آوردند و پوست دو طرف را بهم می دوختند.

اما جراحی زیبایی شکم هم مانند سایر جراحی های زیبایی در اوائل قرن بیستم یعنی فاصله پرتنش دو جنگ بزرگ پیشرفت چندانی نکرد ولی بعد از آرامشی که بر دنیا حاکم شد و در دهه 50 میلادی جراحان توجه کردند که برداشتن پوست و چربی به ترتیبی که ذکر شد نتایج چندان قابل توجهی ندارد و مانند لیفت صورت باید پوست و چربی را از نسوج زیر آن یعنی عضلات شکم جدا کرد و بدین ترتیب توانستند مقدار خیلی بیشتری از پوست و چربی را بردارند و چون برای اینکار باید تمامی پوست شکم را به طرف پایین آن می کشیدند و ناف هم همراه با پوست به طرف پایین جا به جا می شد بنابراین تکنیکی ابداع کردند که ناف از پوست اطراف خود جدا شده و بطرف پایین حرکت نکند و این ناف را از سوراخی که در پوست کشیده شده ایجاد میکردند، بیرون می آوردند.

درباره جراحی زیبایی شکم چه می دانید؟